Plata si Livrare

Modalitati de plata

La finalizarea unei comenzi, beneficiati de urmatoarele modalitati de plata:

  • Prin sistem ramburs - plata la primirea coletului
  • Prin transfer bancar - plata in contul CDS Tranzact SRL
  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Preturi si taxe de transport

Preturile afisate in masura posibilitatilor sunt mentinute la aceeasi valoare timp indelungat.Toate preturile produselor în acest site 
sunt exprimate in RON, si includ TVA. Preturile nu includ taxele de transport. Taxele de transport sunt calculate de sistem si vor fi 
afisate la finalizarea comenzii sau comunicate de un agent din cadrul societatii CDS Tranzact SRL dupa primirea comenzii.

Pretul unui colet se calculeaza astfel:

  • 23 Lei / expediere
  • La comenzi de minim 300 Lei sau mai mari expedierea este gratuita

Deteriorarea coletelor in timpul transportului

Limitarea raspunderii in cazul deteriorarii produselor in timpul transportului, atunci cand ambalajul a fost de natura a preveni astfel 
de incidente. In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam solicitati 
agentului sa intocmeasca un proces verbal, inainte de a accepta primirea coletului. Reclamatiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele 
de curierat!

Renuntarea la cumparare / Retur produs(e)

Potrivit Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor dvs, puteti denunta unilateral contractul in termenul mai sus mentionat si returna produsul(e), iar noi va oferim 3 optiuni:

  • va returnam suma de bani;
  • va inlocuim produsul cu un alt produs identic;
  • puteti folosi banii proveniti din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.

Solicitarea de denuntare unilaterala a contractului la distanta este necesar sa se faca in scris.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.